Tips på bloggar ♥:)

nåra bloggar som jag tkr att du borde checka in : ♥
Ingrid : en av mina absolut bästa kompisar och eftersom att jag inte bor gångavstånd me henne länger så skanar jag och täker på henne varje da....Jag älskar henne ♥

Jennie : en kompis från sverige en riktgt bra blogg :)

Siss och Olivia : en blogg som två bästa kopisar har tilsammas och båda e helt galna i hästar !!

Alexandra : känner inte henne men en bra blogg tkr jag

Amanda : en jätte bra kopis från svergie saknar henne varje da

Joannna : vet vem hon e men känner henne knappt

Louise : ingrids bästa kompis

Lovisa : var bästis me henne i 4 år men sen så bytte jag klass och vi gled i från varann men vi e fortfarane bra kompisar

Vanessa : var kompis me henne men aldrig på ritigt typ.

Mikaela : en tjej som blev gravid när hon var 14 och nu så e hon mamma. en sjukt bra blogg ( hon e storbloggare)

Kommentarer
Postat av: lovisa

tack så mkt manda! pözz på dajj

2011-01-20 @ 09:39:06
URL: http://lolllisssa.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0