sjuk ida igen :(

idag e jag sjuk som vanligt igår är jag gick till skolan så modde jag OK men på första lektionen var jag tvungen att åka in till sjuk huset och så fick jag 4 medeciner en flytande som smaka helt OK en brus tablettt me citronsmak (gott) en sugtablett som smakar godis och en tablett som smaka bajs :)
men ida så har jag varit hemma hela dan me siss (hon e oxå sjuk) hon smitta mej me henne försylning så nu har jag svårt att andas. e aldeles täpt i näsan och min hals e svullen.men först låg vi och läste ut varsin bok och sen så gick vi på promenad ( hur kort som helst , men ida så e det jätte varmt och vi behövde bara lite frisk luft :))
men nu ska vi göa något <3
läste ut denna ida <3 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0