Presenterna<3

♥blev såå sjukt glad när jag fick allt igår här e allt
läppglans från face av min kussar
världens sötaste tunika från världens bästa!! min pingvin
kofta från jolou snyggare på
svaller tidningar
deo
vantar till skridskorna
twilight
underkläder från kaphal
bok tvillingarna Thornthwaitre Testamente (höhö upp och ner
oxå  upp och ner men filmer götakanal 1 o 2 och brudens bäse man
godis + dagbok av kussar
+ att jag fick tidningar och odis av min söta tilda men mammi kunde inte ta me dom för hon hade redan för mkt övervikt men de kommer i ett paket om ca 2 veckor♥♥♥:)))+ att jag ska få riktiga bra konståkning skridskor jippeee(har ju sånna nybörjar skriddkor nu men de e oxå bra):)))
m,ammi hitta ionte uicy strumpor men ska beställa hem sånna:=)))))
LotsOfLove//AmandaCharlotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0