nuuu♥

♥♥
♥nu ska jag pappi och siss titta på film(det skulle egentligen vara herry potter 4 men vi hittar inte den hhö)
men på poloklubben så hade inte jag så specielt kul precis . först när vi kom dit så gick jag och byttte och till simningskläder(det tog typ 1 timma) i omklädnings rummet så stog jag och tog en massa ego bilder i spegen på mej själv. men sen så gick jag till poolen och så simma jag 25 länger(brukar simma längre men inte idag för att jag e sjuk. men när jag simmat så hämta jag handukar till mejj och så gick jag till bax till omklädningsrummet så ducha jag och jorde i org´ding mejj men det tog typ 50 år for jag kune inte besäma om jag skulle ha min skarf elr inte men tillslut så blev det utan. sen så var jag tvungen att gå lägst bort i klubben till där siss red och fråga henne om hon ville äta på klubben elr på stan . hon ville äta på klubben(men det ville ite jag så då gjorde vi inte de :) men sen så pallade jag inte gå tillbax och satta mejj på en bänk och spela på iphonen och sen när jag var klar så var alla borta och då så gick jag tillbax och då kom pappi och fråga var siss var och då sa jag venne och sen så kom siss och fråga var pappi var efter typ 15 min och då hade dom gått runt och letat efter varann men sen så gick dom och bytte om som tog typ 1 timma men sen så åkte vi till dempsy och åt midda. vi åt på en kina resturang. jag åt nån biff i svart peppar sås och det var så starkt så att jag dog!!! meb åt det ändå och skar bort såsen men sen så gick vi runt lite på dempsy. vi hitta nån spansk resturang där jag vill äta nästa gång men sen så gick vi till ben n jerrys men det var så lång kö så vi åkte hem och nu e jag har me data i knät och vi ska äta nåt götti snart :)¨
pussis
jo just det Eloise ska hjälpa mej att lägga uppmin header såkommer ha en ny imontror jag
klicka här för att komma till hennes bloggg♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0