johanna och filippa ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

nu sitter jag här i mitt rum och checkar nåra bloggar+fejjan men johanna och filippa e ju här :))))))) men nu så ska jag göra nåt ska gå och läggga mejj tidigt ikväll höhö men måste e såå serriöst rööött på moronanrna (stavning*) men hade inga läxor ida så när jag kom hem så läste jag lite tidningar men när det blev tröök så satte jag på disney channel play:)))))) men nu så har jag läst lite mer och jag har inte gjort så mkt precis men dah? vem orkar lixom ????? men nu så ska jag göra nåt vet bara inte vad mnen nåt får det väll bli pappi och mammi e ju borta och jag måste gå upp själv imon (kommer ALDRIG att gå hööh)  men får väll försöka men imon så ska jag ju sova hos johanna och filippa  steph och julia kanske oxå e me men tror ba de stanna och sen så går de hem men nu måste jag göra nåt 1!!! hhah kommer bara på nåt mer att skriva men måste serriöst göra nåt längtar tills imon kanske ska gå och lägga mej så blir det imon på typ 20 minuter hhöhööh . men jag längtar stört tills imon för då så har vi freedress day ingen svenska skola och så ska jag sova över hos johanna och filippiiiii men på lörda kommer ju pappi :)))) och på sönda kommer ju MAMMIII !! jag längtar sönder !!!!! men nu ska jag gå och göra når på riktigt hej dååå

L o L
o f o
t  f v
s    e////////AmandaCharlottas ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0