hajjjjjj

hej he j nu sitter jag hos johanna och filippa och e intte pa deras tv data  elr vad man nu ska kallla det men vi  ska snart  se pa nan rolig film och det ska bli skooojjjj men jag e typ semst pa att blogga men jag e u aldrig typ inne pa min data hahah en jag bloggar typ bara fran iphonen men mne ska bli battre pa att blogga men pa fredag ska jag sova hos johanna och filippa och vi ska typ vara yppe hela natten och se pa film (men det kommer aldrig att ga hahah) men dagen efetr sa ska jag pa nan invigning me nara och pa sondag kommer ju mammmii !!! har saknat henne saa mkt hahahha men jag ba lantar tills pa sona och pa freda far vi ju loooovvvvvv yess i 1 hen skon vecka och pa torsa den veckan sa ska mammi pappi siss och jag tillKL ( kola lumpus*) i malaYSIA och dar ska vi bo pa varsta hellelet typ hur fint som helst och sa ska vi ga pa ett vanten palats och gora hur mkt sakersom helst !!!!!! saa gottt men nu sa ska vi ga up och se pa film nan bra det gor jga hela tien nar vi e hos dem men jag lovar att jag ska bli battre pa att blogga !! men nu maste jag gaaaa!!
ni far lite rolga  bildr som jag  har lagt upp tidigare <3
this is me <3

kizzesssss <3 :D :D :dddddd >PPPPPPPPPPPPPPPPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0