tjena mors<3 :DD

jag har varit nere vid pollen hela dan och nu så har jag läst ut min bo på 335 sidor. vill verkligen inte att den ska ta slut .vill att den ska förtsätta. men men får väll börja på en nu bok. min syrra har en som heter "Ursäkta att man vill bli lite älskad" den verkar rätt bra faktiskt men nu så måste jag packa åker kl 5 imon bitti så måste verkligen göra det och skriva min uppsats och hitta fakta och träna så har mkt att gör ska ju mysa me pappi han kom ju hem nyss men kommer nog inte hinna me allt men för väll försöka iallafall men nu så ska jag gå ni får en dagens:
Tunika//Av min Pingvin
Jeans Shorts//Tessie
Bikiniöverdel//Warp
Trosor//Kaphal
LotzOfLove//AmandaCharlotta



Kommentarer
Postat av: Lovisa

kan nt du typ lägga upp en bild på din skoluniform?

2011-02-02 @ 12:52:19
URL: http://lolllisssa.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0