Jag e HEMMA^^)

nu så sitter jag och äter svensk salami och en macka och ska plugga snart.

asså gud vad skönt det e att va hemma igen. kom ju hem halv 1 tgår och vi inte i säng förren 1 . Såå sjuukktt jobbigt asså !!!! och så har jag ju precis kommit hem från skolan nu men mammi körde oss så vi fick sova "lite" längre i.a.f.
men så här var det i Malasia:
Torsda: gick upp kl 5 och åkte här ifrån kl 6 för att vi trodde att vi skulle behöva stå i kö i 1-2 timmar men vi behövde inte gö det. så vi va i KL kl 10 och så slappa vi på vårt hotellrum och sen så gick vi till denna äventyrsparken och så var vi där tills kl 6 . sååå sjuuukt kul var det sen så åt vi midda på nån resturang och sen så gick vi till vårt rum och såg på film
Freda:vi åkte till chinatown och så var vi där hela dan. köpte sjuukt snygga saker som ni får se i nästa inlägg men sen så åt vi midda och när vi kom hem så såg vi på solsidan
Lörda: vi gick till äventyrsparken igen men vi gjorde allt som vi inte hade gjort och så men mammi vill inte hänga me så hon gick på spa och bara slappa. men sen så åt vi på en restungan som var såå sjuuukt bra!!! och sen så åkte vi skridskor. alla där e jätte dåliga och eftersom jag går e konståkning och e sådär bra så kändes det som om jag var hur bra som helst!! men sen så åt vi efterrätt på nått cafe och sen så såg vi på film.
Sönda: vi åt frukost och sen så slappa vi vid poolen hala dan. jag mammi och birre tog ett arobics(stavning?) pass och sen så bada vi. när vi var klara me packningen så drog vi iväg till melacka och så var vi där tills kl 8 så vi fika och så där . när vi åkte hem så var det ju så mt kö så när vi stanna och tanka så köpte vi nudlar och chips och juice så fick vi det till midda och sen så sov vi.
Monda: jag hade en dag i skolan som vanliggt så var det tröök!!! men men och nåra veckor så får vi ju påsk lov (typ 10 )
nu så ska jag göra mina läxor och sen så får ni dagens hem outfit<3 :)
kizzes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0