Bad uptatde:(

hah har inte bloggat ida alls men men jag har ju
  1. vart ut och tränat
  2. gjort engelska B läxan
  3. gjort matte läxan
  4. nördat framföriphonen
  5. nördat framför datan
hahah det e typ allt som jag har gjjjort ida men nu så ska jag mammi pappiu och siss se på harry potter 4 haha vi såg 5 före 4 det var as dåligt för 5 bygges typ bara på 4 men men vi ska ju se den nu och äta nåt göötii tror jag :))
men nu så ska jag ducha och sen så får ni mys outfit men juste glömde läggga upp dessa örhängerna som jag köpte i KL
söta kr jag
köpte crocs oxå vita me rosa sula i plus saker som man sätter på crocsen<3
men nu så ska jag gå
LotsOfLove//AmandaCharlotta¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0